30 sierpnia 2017

Mix 121 - Powrót "Nocy DJ'ów"!

Miłośnicy muzyki klubowej mają powody do radości - na antenę RDC / Radia Dla Ciebie powróciła kultowa "Noc DJ'ów"! O historii audycji możecie przeczytać tutajPonownie mam przyjemność zasilać szeregi ekipy programu, pogadać co ciekawego dzieje się na klubowym podwórku a także prezentować miksy - tradycyjnie zarówno z nowościami, jak i z dobrze znanymi produkcjami sprzed lat.

Zapraszam w imieniu całej ekipy (oczywiście z niezawodnym Bogdanem Fabiańskim na czele) do słuchania audycji w każdy piątek od 20:00 do 4:00. Muzyka klubowa z najwyższej półki, nowości, sety DJ'ów i masa ciekawostek! RDC 101fm (W-wa) oraz online! Podcasty audycji dostępne na tej stronie. Zaglądajcie także na facebooka, gdzie możecie znaleźć listy prezentowanych utworów i skontaktować się z nami.

Tymczasem zachęcam do posłuchania pierwszego mojego miksu w nowej odsłonie audycji. W secie produkcje zarówno sprzed 5 jak i sprzed 10 lat, autorstwa m.in. Deep Dish, Chocolate Puma, Fedde Le Granda czy (remiksy) Freemasons. Mam nadzieję, że będzie to dla Was miła muzyczna podróż pełna zarówno wspomnień, jak i dobrej zabawy! Miłego słuchania i do usłyszenia na falach RDC w piątkowe wieczory i noce!




3 komentarze:

  1. Mam nadzieje ze wszystkie mixy z audycji beda umieszczone tu nie tylko ten 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, tak jak przed laty, tak i teraz trafi tu każdy mój set z audycji. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. No to czekam i dzieki za muzyczne wspomnienia. Naprawde fajna produkcja.
    Rowniez pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń